Çiğli Anaokulu , Çiğli Yaz Okulu , Çiğli Kreş

Çiğli Anaokulu Ve Kreş Eğitimi Eğitim merkezimiz İzmir’in eğitim sektöründeki en büyük ve en yaygın kuruluşları arasında yerini almayı başarmıştır. Çocuklar için Çiğli anaokulu desteğini verirken yatırımlarımızı da sürdürüyoruz. Eğitim merkezimiz içerisinde çocuklarımız için özel eğitim programları sunuyoruz. Çiğli kreş eğitimimizde yeni bireyleri yetiştirme konusunda büyük bir dikkatle yaklaşıyoruz. Okulumuz farklı yaş aralığında bulunan öğrencileri kabul ediyor. Merkezimizde her yaşın ayrı sınıfı ve öğretmeni yer alır. Eğitim programlarımız ve tüm detaylar için bizi hemen arayabilirsiniz. Güvenilir Eğitim Programları Kurumumuz fiziksel açıdan da yaş guruplarına uygun donanımda geniş sınıflarda eğitim veriyor. Farklı disiplinlerden alıntılar yaparak oluşturulan programlarımızla beraber çocuklarınız eğlenerek öğreniyor. Okul öncesi eğitim programlarımızla çocuklarınızın en iyi şekilde gelişmesini sağlıyoruz. Çiğli yaz okulu programlarımıza kabul dönemi başladı. Hemen sitemize giriş yaparak detayları alabilirsiniz. Kıymetli ailelerimizin değerli çocuklarını şimdi geleceğe en iyi şekilde hazırlıyoruz. Amacımız kendine güvenen akıllı çocuklar yetiştirmektir. Ailelerimizin çocuklarını anaokulu yada kreşe gönderirken aklında bulunan tüm soruları tamamen sona erdiriyoruz. www.izmirciglianaokulu.com

Yorumlar

Popüler Yayınlar